Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

lacristina

21. 2. 2012 23:57
Potvrzení

Dobrý večer, bohužel, musím s politováním oznámit, že v této samé firmě jsem pracovala více než rok. Byly mi slíbeny odměny, povýšení za mou usilovnou práci, dodržování pracovní disciplíny a smlouva na HPP. Po roce, samozřejmě, sliby chyby. Již od výběrového řízení bylo JASNĚ ŘEČENO, že po zapracování (nastoupila jsem s praxí, zkušenosti a vzděláním) - 3 měsíční lhůta, je hned možné HPP, ovšem i po roce - skutek "utek". To ani nehovořím, že nám nebyly ze zákona placeny příplatky za soboty, svátky a dokonce i pauza na oběd byla pouhých 20 minut!!! Vedení vyhazovalo lidi pouze za to, když jsme si hledali jinou práci, JISTOU, NA HPP, prostě asi nechápali jen to, že celý život jaksi nebudeme dělat za nějakých 7000!!!!! A to prosím byla zajímavá měřítka na výpočet výplaty, člověk, který měl odpracovaných 100 hodin, dostal stejně jako člověk, který měl odpracováno 170 hodin! V DPP (loni) jasně stálo, max. 20 hodin měsíčně,takže mi nemá kdo co vyčítat, hlavně, když jsem si odpracovala své!

0 0
možnosti

Voga

22. 2. 2012 9:25
Re: Potvrzení

Je pravda, že já jsem článek koncipoval částečně jako reportáž a částečně jako svým způsobem zajímavý příběh, ale byl jsem tam opravdu jen krátce. Lacristina toho viditelně ví daleko více, má daleko větší zkušenosti. Já jel pouze po povrchu, možná by stálo za to zavrtat se do tématu výrazně hlouběji. Za jakých podmínek musí mnozí pracovat, aby si vydělali aspoň na žebráckou mzdu? Jak s lidmi mávají majitelé těchto firem, když jim platí pouze na dohodu a nemusí se starat o další odvody? (Zaměstnanci pak po letech spláčí nad směšným důchodem) Co všechno musí člověk překousnout, aby si vydělal aspoň pár korun? A nebo je to jen nafouknutá bublina a vše je v nejlepším pořádku? Já nemám takovou zkušenost, abych o tom mohl zasvědceně psát. A vy?

Lumír Kubátko

0 0
možnosti

habit-.!..

27. 12. 2011 14:13
... tak nevím, přijde mi to takové ufňukané...

... autor se pokoušel udělat kariéru v branži, kde je člověk jen snadno vyměnitelná součástka...

... tam, kde jsou prakticky nulové kvalifikační požadavky, zacvičení nového pracovníka trvá tři dny a během týdne to může dotáhnout na manažera, je jasné, že budou platit jen pravidla ostrých loktů... když se někdo navíc už v druhém týdnu předvede s 30% absencí, může těžko čekat něco jiného než že bude první na řadě...

... serióznost zaměstnavatele je přímoúměrná serióznosti oboru, v němž podniká - z tohoto pohledu je telemarketing  někde na dně, hluboko pod metaři (ti aspoň dělají něco užitečného), takže těžko můžete čekat seriózní přístup - tady se počítá s tím, že každý je snadno nahraditelný a před bránou stojí dalších deset zájemců...

3 0
možnosti

JaromírP.

27. 12. 2011 22:55
Re: ... tak nevím, přijde mi to takové ufňukané...

Souhlasím v tom, že telemarketing je hluboko pod metaři. Bez metařů se neobejdeme, ale bez  telemarketingových firem ano.

0 0
možnosti

AlesPresler

27. 12. 2011 13:32
Nic proti vám,

chápu starost o syna. Byl na JIPce, tak nevím, co jste tam dělal vy. A když už tam byl, co znamená ta věta "měl jsem si ho snad vzít do práce?" Když jste z osmi pracovních dnů ztrávil dva dny mimo, pak se nedivte, že jste byl první na odstřel. Toť můj soukromý názor.

1 0
možnosti

JaromírP.

27. 12. 2011 13:03
Docela smutný příběh

Jen přemýšlím, co si pracovníci telemarketingu musí vyslechnout, když opakovaně nabízejí stejných zákazníkům stále stejné "zboží". Vzhledem k tomu, že mám firemní interentové stránky, tak mi všemožní dealeři volají i několikrát denně a člověk má co dělat, aby k nim byl slušný. Když vezmu jen nabídku různých telefonních produktů, tak to někdy bylo i někoikrát denně a kdybych to za posledních několik let sečetl, tak jsem obdržel minimálně 1.000 podobných telefonátů. Telefonní společnosti na tom musí slušně vydělávat, protože musí jít do desítek milionů jen těchto hovorů.

0 0
možnosti

Mama Kami

27. 12. 2011 12:56
Zkušenost - také z OV

Na to nemáte, pane, pakliže příliš přemýšlíte.

Kdysi jsem nabízela zoči voči jakýsi produkt fy T-Mobile.

Managoři nás přesvědčovali, jaký je to úžasný produkt, některé parametry služby byly vážně zajímavé, i já přemýšlela o tom, že bych si tuto službu zařídila. Pak jsem však zjistila totéž, co vy. Ani nejšéfovatější šéf nevěděl o technickém zajištění služeb lautr nic, neznal rozdíl mezi GPRS a Edge, nevěděl, co je to agregace a garantovaná rychlost atd. Bylo mi vysvětleno, že to není moje starost, že já se mám hlavně usmívat a dívat se zákazníkům zpříma do očí (a mít pevný stisk ruky).

Pak se profláklo, že ve skutečnosti naše firma prodává poslední sérii jistých SIM karet od T-Mobile, které neodpovídají standardům, jež jsou pro podporu jistých služeb, jako je třeba GSM banking, v daném roce již nezbytností. Do toho jsem se také dozvěděla, že ač nám na školeních tvrdili, že je zároveň možné s tímto poušálem si zajistit službu VPN (dnešní pětka), nebyla to pravda.

Dodnes mi dluží peníze.

0 0
možnosti

romualda

27. 12. 2011 12:43
Chce to normální práci

Dělal jsem práci na tento způsob, jednalo se o nabízení elektronické zdravotní knížky IZIP. Produkt byl zadarmo, mohl být prospěšný, jenže nefunkční a nikdy více bych to už nedělal. Nyní pracuje ve výrobě a nemůžu si to vynachválit.

Ano v této sféře "prodejů" je velká úmrtnost lidí a také vymývání mozků. Doteďka si pamatuju slova chlapce, který toužil být manažerem a zdůrazňoval, jak ho vždycky zajímala jen práce, kde jsou peníze, proto by nešel dělat k pásu. No jo, ale momentálně neměl ani na nové boty a bez kreditu v mobilu byl snad dlouhodobě.

1 0
možnosti

lost

27. 12. 2011 12:27
no...nevím co jste čekal ...

..když jste se musel stylizovat do blbeho textu, tvárný postpubescent také nejste, tak na vás použili pušku - jednorázovku .

0 0
možnosti

zly.previt

27. 12. 2011 12:04
Přeji

méně volů okolo a také pořádnou práci!

0 0
možnosti

s.m.

27. 12. 2011 11:41
Karma

hezký blog a opravdu ze životaR^

Tyhle manažerské "rychlokvašky" bývají nejhorší...ale jak vidno, také se většinou neudrží dlouho. Tak přeju, ať takových "šéfů" potkáváte co nejméně:-)

0 0
možnosti

SID09

27. 12. 2011 13:01
Re: Karma

!!R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 23
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 936x
Hraji si se slovíčky, třeba na www.bezmez.cz, můj Podhorský penzion hrály amatérské soubory nejen po celé republice, několik let jsem dělal denní zábavné texty s finálním veršovaným bonmotem pro rádio.

Vyšla mi e-kniha Sestavte si blahopřání, aktuálně např.  http://www.martinus.cz/?uItem=222585, je to i na Alze nebo Palmknihách. Každý si z veršů jako puzzle složí, co potřebuje, pro svatby, pro narozeniny, vybere si ze spousty úvodů, středů i závěrů.